ارسال سریع

با پست پیشتاز

پشتیبانی ۲۴ ساعته

و ۷ روز هفته

تضمین کیفیت

و تضمین اصالت

رضایت مشتریان

افتخار ماست

قیمت محصول

5,000 تومان

موجود

0 مردم در حال مشاهده این محصول در حال حاضر!

بذر گل آمارانتوس پک 100 عددی

شناسه محصول: 19211

یکی از گل های زیبایی که در فضای سبز جلوه بسیار زیبا و درخشش خاصی دارد گل آمارانتوس قرمز می باشد. این گل زیبا از خانواده تاج خروس بوده و رقم آن پهن برگ و پابلند می باشد. ار تفاع این گیاه بین 80 تا 120 سانتی متر می رسد و بعد از حدود 10 الی 12 هفته پس از کاشت گل دهی این گل زیبا آغاز می گردد. در ادامه به چگونگی کاشت بذر گل آمارانتوس و نحوه نگهداری این گل زیبا خواهیم پرداخت.

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

بذر گل آمارانتوس 

کاشت فروش قیمت خرید بذر گل آمارانتوس

بذر گل آمارانتوس :

گل آمارانتوس با نام علمی آن Amarantous از خانواده تاج خروس می باشد که بومی نواحی آسیا ، آفریقا و آمریکای جنوبی میباشد.گیاه آمارانتوس بیش از ۶۰ گونه مختلف دارد. گیاهیست یک ساله که به خشکی بسیار مقاوم است. زیبایی این گل در رنگی بودن برگهای آن است که براثر تابش نورآفتاب درخشندگی و زیبایی خاصی پیدا میکند به همین دلیل کاشت بذر گل آمارانتوس در باغچه ، گلدان و فضای سبز بسیار مناسب است.برگ های این گل یکرنگ،دورنگ و سه رنگ می باشد که افزون بر رنگ سبز دارای رنگ دیگری نیز هستند.

 

بذر گل آمارانتوس

گل آمارانتوس

 

نحوه کاشت بذر آمارانتوس :

برای کسب نتیجه بهتر جهت کشت در فضای سبز بهتر است ابتدا نشای این گل را تهیه نموده و بعداز اینکه جوانه های گیاه مورد نظر چهار یا شش برگ در آوردند یا حدود ۵ تا ۸ سانت رسیدند اقدام به کشت در فضای مورد نظر نمایید. دمای مناسب برای جوانه زنی بذر آمارانتوس زرد 15 تا 18 درجه سانتی گراد به مدت یک الی دو هفته می باشد.

 

خاک مناسب برای کاشت گل آمارانتوس :

خاک باغچه ۶۰ درصد – ماسه ۲۰ درصد – کود حیوانی ۲۰ درصد یا ۳۰ درصد کوکوپیت + ۵۰ درصد پیت ماس + ۲۰ درصد پرلیت

 

آبیاری :

این گیاه در مقابل خشکی مقاوم بوده. و نیاز به آبیاری روزانه ندارد. بهترین حالت برای آبیاری آمارانتوس یک روز در میان است. همچنین باید دقت داشته باشید. از ریختن آب بر روی برگ های آن خودداری کنید.

 

دما:

گل آمارانتوس گرمای زیاد را دوست دارد. و به خوبی تحمل میکند. اما با شروع شدن فصل سرما عمر خود را از دست میدهد. وحداقل دمای مورد تحمل آن صفر درجه سانتی گراد میباشد.

 

نور:

آمارانتوس به نور زیاد نیاز دارد و از کاشت بذر آمارانتوس در مکان های سایه خودداری کنید.

 

زمان گلدهی گل آمارانتوس :

10 تا 12 هفته پس از کاشت

کاشت فروش قیمت خرید بذر گل آمارانتوس

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بذر گل آمارانتوس پک 100 عددی”
حمل و نقل کالا

سایر محصولات